Jak wiadomo Pepsi i Coca Cola to dwaj odwieczni już oponenci. Nic dziwnego że znaleźli sprzymierzeńców z branży elektronicznej, którzy również za sobą nie przepadają.
Reigncom to największy producent odtwarzaczy MP3 w Korei a Apple to po prostu największy wytwórca takich urządzeń. Obie te firmy pojawią się jako partnerzy podczas najnowszych kampanii reklamowych firm Pepsi i Coke.
Na oficjalnej stronie Coca Coli CokePlay użytkownicy będą mogli bezpośrednio korzystać z usług portalu muzycznego Reigncomu. Niektórzy szczęśliwcy otrzymają nawet odtwarzacze podczas comiesięcznych losowań nagród.
Dla odmiany Apple i Pepsi rozpoczęły ?iPod Shuffle Festival? podczas którego jedna osoba na godzinę otrzyma jednego iPoda Shuffle ? nowego odtwarzacza spod znaku jabłuszka. Festiwal będzie trwał do 20 lipca, a łączna ilość rozdanych MP3 playerów wyniesie aż 1200 sztuk. Sami oceńcie, kto bardziej stara się rozreklamować swój produkt.