Najlepszą kampanią reklamową jest wyjście bezpośrednio do klienta na ulicę. Tak też postanowiła zrobić japońska firma Sony, która w Paryżu otworzyła specjalny salon, który prezentować będzie jej najnowszą konsolę do gier PSP.
W odpowiedzi na taki ruch Microsoft, producent konsoli XBox 360, postanowił zapłacić wszystkim pralniom w pobliżu nowego salonu Sony, aby umieściły w swoich witrynach nalepki ?Gardez vos forces pour cet hiver?, co oznacza: ?zachowaj swoje siły na zimę?.
PSP ma pojawić się w Europie już pierwszego września, podczas gdy premiera nowego XBox?a będzie miała miejsce dopiero zimową porą.
Sony zareagowało natychmiastowo i zapłaciło pralniom więcej, aby nalepki te pozdejmowały, i więcej nie zamieszczały podobnych reklam. Salon firmowy pozostał, a po akcji Microsoftu uchowały się tylko uśmiechy na twarzach właścicieli pralni, którzy zarobili na ?wypranych? Amerykanach.