I solve top puzzle games for iOS, Android, Steam and Nintendo Switch for you!
Newslettery

LG Telefon LG z funkcją odbioru telewizji wchodzi na europejski rynek

20060308_CeBIT_TDMB2_V9000_.jpgFirma LG Electronics (LG), lider rozwiązań elektroniki konsumenckiej oraz rynku komunikacji mobilnej, wprowadza na rynek europejski pierwszy telefon DMB (Digital Mobile Broadcasting). Na początku telefon będzie dostępny w Niemczech.

Na targach CeBIT 2006 firma LG przedstawiła europejską wersję telefonu LG V9000 (wersja CDMA została pokazana w październiku ub. roku). Urządzenie wzbudziło duże zainteresowanie zwiedzających targi ze względu na eleganckie, nowoczesne wzornictwo oraz charakterystyczny, obracany w poziomie wyświetlacz. Telefon będzie testowany przez operatorów w maju tego roku, a do sprzedaży trafi w czerwcu 2006 r.

Model V9000 jest kompatybilny z usługami europejskimi GSM (2G)/GPRS(2.5G)/ UMTS(WCDMA) (3G), które pokrywają 75% rynku telefonów komórkowych. Obrotowy wyświetlacz o przekątnej 2,2-cala umożliwia użytkownikom oglądanie programów telewizyjnych i odtwarzanie plików multimedialnych ze znakomitej jakości obrazem. Za jakość odbioru oraz rozdzielczość obrazu odpowiada zaimplementowane w telefonie rozwiązanie Mobile XD EngineTM .

20060308_CeBIT_TDMB4_V9000_.jpg
?To doskonały moment. Wprowadzamy telefon LG V9000 w Niemczech w czasie, gdy uruchomiony został serwis umożliwiający odbiór telewizji w telefonach komórkowych a, właśnie w tym roku odbywają się tu Mistrzostwa Świata w piłce nożnej. Strategia wprowadzenie telefonu DMB w Europie odzwierciedla pro-aktywne podejście firmy LG Electronics do specyfiki poszczególnych rynków, w tym także tych, na których jest bardzo silna konkurencja w zakresie rozwiązań 3G UMTS(WCDMA). Wierzymy, że obrana strategia pozwoli nam osiągnąć pozycję lidera na tym rynku,? powiedział Mun-Hwa Park, Prezes firmy LG Electronics Mobile Communications.

Instytut badania strategicznego rynku – Strategy Analytics (SA) – przewiduje, że rozmiar światowego rynku telefonów komórkowych z możliwością odbioru telewizji (obecnie wynosi 8 milionów sztuk, co stanowi 1% rynku wszystkich telefonów komórkowych) do końca 2010 roku wzrośnie do poziomu 120 milionów sztuk, z 10% udziałem w rynku rozwiązań telefonów komórkowych.